Sociálne siete a nehnuteľnosti?
Zdroj: rawpixel.com
Ktorý moment je pre mňa ten rozhodujúci?
Sociálne siete nie sú jadrová fyzika. Je ale dôležité mať na pamäti zopár základných pravidiel.
- Jasne vysvetlené komu je určený náš produkt/služba.
- Jednoduchá interakcia na našom profile. Dôležité informácie (O nás, recenzie, nehnuteľnosti na predaj).
- Poučný, zábavný a ľahko zdieľateľný obsah. Stále myslíme na to, že chceme priniesť nejakú hodnotu.
- Ľudia musia mať presne dané, čo majú v akom okamihu spraviť. Napríklad, na konci videa im povieme, aby nezabudli kliknúť na odkaz, na našu stránku. Pripomenieme im, aby nezabudli dať lajk a zdieľali príspevok.
Ak sme už zvládli všetky potrebné kroky, tak ostáva len jediné, konzistentnosť.
Zdroj: Freepik
Ľudia nenakupujú ihneď, čakajú na ten správny moment.
Povýšenie v práci alebo trinásty plat. Presný moment sa nedá načasovať a preto je dôležité byť konzistentný a stále “top of mind”, čo znamená, že na nás naši klienti budú myslieť aj o rok neskôr, kedy príde, ten správny čas na kúpu nehnuteľností. Dôležité je aj spomenúť „život„ príspevku. Na základe rýchleho vyhľadávania sme sa dostali k takýmto číslam.
- Facebook – 5 hodín
- Instagram – 48 hodín
- YouTube – 30 dní +
- Twitter – 15 až 20 minút
- TikTok – niekoľko minút
„Život“ príspevku vieme predĺžiť reklamou. Malou reklamou, nehovoríme o veľkej televíznej kampani. Internet má nekonečnú páku, váš príspevok môže vidieť ktokoľvek. Vy, ale možno chcete konkrétnu skupinu ľudí. Možno tí, ktorí v poslednej dobe hľadali kľúčové slovo „Nehnuteľnosti“.
Vašu reklamu viete zamerať presne na týchto užívateľov. Niekoľko fotiek, ktoré daný užívateľ vidí, počas niekoľkých dní. Docielime tým práve to, že daný užívateľ bude mať vašu značku a vašu prácu stále na mysli. Práve to môže byť moment, ktorý rozhodne či daná osoba osloví práve vás alebo vašu konkurenciu.
Zdroj: stockking
Svet nehnuteľností je postavený na ľuďoch, tvoroch “neomylných” a “dokonalých”. Nedá sa zavďačiť každému. Na konci dňa vlastne záleží len na vás. Neexistujú čarovné formulky a magické pomôcky. Držte sa vášho “hlasu” a buďte autentický. Zdieľajte to, čo vás baví. Zabavte vašich sledovateľov. Nebojte sa experimentovať a skúšať nové veci. Možno práve vy budete zmena vo Vašom odvetví.
je najdôležitejší!
je najdôležitejší!
je najdôležitejší!